Wednesday, 14 December 2011

DEBAT HUDUD PAS YANG PANJANG 17

  • Siti Nur Syuhada AdDa aku teringat video mashitah...sama ja cam adam kamal 2 maksudkan...sebab 2 mashitah kna bangkang abes abesan...cer search sal hudud mashitah kat u tube..
    13 jam yang lalu ·  ·  1
  • Mohd Terpuji xkan xtau beza hukum hudud dan qisas...adoiyai
    13 jam yang lalu · 
  • Mohd Terpuji kalau buat kesalahan dalam bab hudud...maka hukuman hudud la...kalau buat kesalahan qisas...kita jatuhkan hukuman qisas.
    13 jam yang lalu · 
  • Seif Khales UMNO tidak beriman dengan hukum Allah ini. Antara hujah pemimpin UMNO dan ahli UMNO

    1. Bahawa kalau hukuman ini dilaksanakan maka setiap hari di Malaysia akan makan sup tangan.

    2. Bahawa kalau buat hukum ini maka tidak ada pelabur luar negeri akan membina kilang di Malaysia kerana orang Malaysia semuanya kudung.

    3. Bahawa sekiranya hukuman ini dilaksanakan maka tiada pasaran kerja di Malaysia kerana kebanyakkan orang Malaysia kudung tangannya.
    13 jam yang lalu · 
  • Khaulah Al Azwar sokong siti nur syuhada.
    13 jam yang lalu ·  ·  1
  • Seif Khales Mohd Terpuji, nsib baek dia x trtukar ngn ta'zir.. hahaha
    13 jam yang lalu ·  ·  1
  • Siti Nur Syuhada AdDa Khaulah Al Azwar JNGAN LA GINI...SEGAN CEQ..HEHE~~
    13 jam yang lalu · 
  • Mohd Terpuji aku pon xtau la nak cakap ape...tp beliau berjaya menbuat aku gelak sambil berguling2 jam 2 pagi ni....hahahahahahaha...beliau mmg pandai bab2 lawak islamic ni.
    13 jam yang lalu · 
  • Afiq Apex ayik nk serang kelantan jew aduhi????
    13 jam yang lalu · 
  • Khaulah Al Azwar segan ape, sy kata sy setuju yg part ayat macam dr mashitah ckp tu
    13 jam yang lalu · 
  • Siti Nur Syuhada AdDa YELA2,,,puji la lagi..huhu
    13 jam yang lalu · 
  • Mohd Terpuji lama jugak tunggu penjelasan beliau...lepas ni kalau keluar komen mesti panjang komen dia...angpa jgn main2...ang ingat adam kamal cap ayam ke xleh jawab soalan korang tuh...korang tgk la nanti...hahahahahahahahaha
    12 jam yang lalu ·  ·  1
  • Khaulah Al Azwar cap kipas udang...
    12 jam yang lalu ·  ·  1
  • Siti Nur Syuhada AdDa hahahahhahahahahhahahahah.......... cey,,, cam boleh agak dah ape yg adam kamal nk komen arn..eh,,cam ngumpat la plak..huhu...guro ja..

No comments:

Post a Comment