Wednesday, 14 December 2011

DEBAT HUDUD PAS YANG PANJANG 01

  • Danial Azamuddin Khairud-din bila aku mempertuhankan UMNO ni? Aku cuma bersyukur kepada Allah kerana Malaysia mempunyai kerajaan yang berkebajikan dan mahu menolong rakyatnya. Bayangkan jika Allah mengurniakan kepada kita kerajaan yang serupa macm di Indonesia, apakan kita masih mampu mempunyai masa nak berfb sekarang? Apakan lagi kalau macm di Myanmar? Kita mestilah bersyukur kepada Allah kerana kita masih mempunyai kehidupan yang baik di Malaysia. Klau itupun kita tak mau pegang....ego....apakan daya....
    pada 10hb Disember pukul 11.47 ptg ·  ·  1
  • Asyraf Kaizen bole ke kite redha dgn apa yg Allah x redha??
    pada 10hb Disember pukul 11.48 ptg · 
  • Marshal Exai Aivi haaiissshhhh myanmar... btol tu. negara saya pon kena tindas sampai sami buddha dan ustaz2 kena bunuh...
    pada 10hb Disember pukul 11.49 ptg ·  ·  1
  • Abdul Rahim Abdullah taar pemimpin ada batasnya,, saya akn menyokong kerajaan jika laksanakan suruhan Allah , mari kita renungkan firman Allah s.w.t:"Pada hari ketika muka mereka dibolak-balikkan dalam neraka, mereka berkata: `Alangkah baiknya, andaikata kami taat kepada Allah dan taat (pula) kepada Rasul`.(surah al-ahzab. ayat 66)..dan ayat seterusnya:"Dan mereka berkata: `Ya Tuhan kami, sesungguhnya kami telah mentaati pemimpin-pemimpin dan pembesar-pembesar kami, lalu mereka menyesatkan kami dari jalan (yang benar)" .
    pada 10hb Disember pukul 11.50 ptg ·  ·  3
  • Danial Azamuddin Khairud-din Cuba ko sebutkan apa yang Allah tak redha tu? Jangan main tembak
    pada 10hb Disember pukul 11.50 ptg · 
  • Asyraf Kaizen sye x ckp Allah x redha dgn pemimpin.. sye tye je
    pada 10hb Disember pukul 11.52 ptg · 
  • Danial Azamuddin Khairud-din Ko bermaksud yang aku ni dah disesatkan oleh pemimpin aku sendiri? Ko ingat aku ni sesat sampai tulis macam ni? Ko ingat aku ni sesat, walhal korang semua nak terangkan apa tu hudud pun tak boleh. Jangan main tembak je.
    pada 10hb Disember pukul 11.52 ptg · 
  • Danial Azamuddin Khairud-din Ko nak ke aku tulis setiap pembangunan hal ehwal islam di malaysia ni? Dulu, dah beratus-ratus komen aku tulis pasal hal ni je. Tapi, korang semua ego....tak mau jugak menerima kenyataan
    pada 10hb Disember pukul 11.54 ptg · 
  • Asyraf Kaizen cube compare dgn keruntuhan hal ehwal islam kat negara ni
    pada 10hb Disember pukul 11.55 ptg · 
  • Abdul Rahim Abdullah mengadakan konsert2 dan sebagainya,
    pada 10hb Disember pukul 11.56 ptg · 
  • Danial Azamuddin Khairud-din Satu lagi aku nak cakap....ustazah aku dulu pernah berpesan....tak ada parti politik yang sempurna, kita memilih kerajaan pilihan kita kerana kebaikan yang kita akan kita dapat jika kita memilih mereka. Setakat ni, UMNO/BN sahaja yang dapat memberikan kebaikan yang aku kehendaki. Bukannya nak agung-agungkan mereka, tapi jika mereka mampu yang terbaik, bukan salah aku nak sokong mereka. Pasal konsert dan sebagainya, itu adalah hak kerajaan negeri untuk menganjurkannya, iaitu dibawah bidang hiburan, dan kerajaan pusat juga ada hak dalam hal ni. Oleh itu,jangan terkejut jika kat kelantan pun ada konsert
    Ahad pada pukul 12.02 pagi · 
  • Asyraf Kaizen sye x ckp parti len smpurna.. nobody is perfect, tp kite x bole biar je klau nmpak ade something wrong.. at least, kne cube baiki
    Ahad pada pukul 12.04 pagi ·  ·  1
  • Asyraf Kaizen oik.. sala letak
    Ahad pada pukul 12.05 pagi · 
  • AiNee Adilah kpd Danial Azamuddin Khairud-din ,awk kna byk lg bljr ilmu agma..,kalu mcmni la ssh awk nk fhm ttg hudud..
    Ahad pada pukul 12.05 pagi ·  ·  4
  • Marshal Exai Aivi please...marshal merayu..kita tamatkan conversation sekarng juga supaya xda ape2 perbalahan lagi.

No comments:

Post a Comment