Wednesday, 14 December 2011

DEBAT HUDUD PAS YANG PANJANG part I 07

  • Fasriana Hashim mmg ler sy yg aju soklan tu.. dak skolah tadika kalo baca pun taw.. sape sy nak taw soklan kat sana, cuma SEANDAINYA saje ada soklan gitu, apa jawapan kamu..?? SEANDAINYA ye..
    pada 10hb Disember pukul 8.31 ptg · 
  • Adam Kamal eh eh..dah mula kaedah tuduh-menuduh, sesat menyesat pula dah..saudara dan saudari ini wakil dari Tuhan ker? kelakar betul la orang yang comment dalam post ini..sesuka hati jer nak kata anak haram setan la, brainwash la..macam-macam.. :)
    pada 10hb Disember pukul 8.32 ptg · 
  • Ukhwah Muslimah ‎"Saya tegaskan sekali lagi bahawa perpaduan akan tercapai jika semua pihak menerima Islam sebagai asas dan al-Quran sebagai panduan. Alangkah sedihnya di dalam mencari penawar terhadap perpecahan ummah ini, ramai yang masih meraba-raba dalam kegelapan, mencari cahaya sedangkan di tangan sendiri sudah ada lampu suluhnya..."

    Ucapan Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat, Balai Islam, 17 Mac 2011.

    Subhanallah ! Allahu Akhbar..
    pada 10hb Disember pukul 8.33 ptg ·  ·  1
  • Fasriana Hashim susah ler cakap dgn org suka copy paste tapi cam tong kosong.. aku ingat aku follow ko ler BED..!
    pada 10hb Disember pukul 8.33 ptg ·  ·  2
  • Atika Murni Zulfikar PERGI KE PEKAN SINGGAH KE KUALA LIPIS, ANTA MEMANG PANDAI DALAM HAL INI, ANA TAK TAHU MAKNA TIPIS, SUDAH2 LAH ITU INFO ANTA,PENING ATI**.
    pada 10hb Disember pukul 8.34 ptg ·  ·  1
  • NeNek Petani blaja dgn org jahil agama mmg konpem sesat... btol laa apa nenek ckp.. oh ye,.. nenek nasihat jgn jd sesat,.. bukan kamu dh sesat... aikk.. dh tuduh2 pula dia ye..
    pada 10hb Disember pukul 8.34 ptg ·  ·  3
  • Muhammad Harith Alif Langsung tak dak usaha nak gubal dan kaji tetiba kata tak mampu. Macam suruh hang amik sepak penalti la tapi hang kata kat coach tak mampu baik hang berenti ja main bola jadi budak kutip bola lagi baguih. Bagi org yg mampu ja main . Kpd puak UMNO tolong sat nasihat najib sat bab hukum hudud, kalau tidak ada la saham sama.
    pada 10hb Disember pukul 8.34 ptg melalui mudah alih ·  ·  2
  • Atika Murni Zulfikar ‎"...."?
    pada 10hb Disember pukul 8.35 ptg ·  ·  1
  • Nur Mardhatillah bilakah lagi...kita semua satu hati....bilakah lagi...keamanan kan di kecapi.. bilakah lagi...islam kan dijulang tinggi..bangunlah wahai umat, kita satu hati
    pada 10hb Disember pukul 8.35 ptg ·  ·  3
  • Adam Kamal NeNek Petani, semua orang jahil dalam dunia ini..tiada siapa yang bijaksana, kerana bijaksana adalah sifat Allah Taala, milik Allah Taala..tiada orang jadi bijak dengan sendirinya semasa dia dilahirkan..termasuklah Nenek Petani sekali.. :)
    pada 10hb Disember pukul 8.36 ptg · 
  • Adam Kamal hanya Allah yang layak memanggil seseorang itu sesat..tiada siapa yang sesat di sini..semua orang ingin mencari kebenaran dan hakikat yang sebenar.. :)
    pada 10hb Disember pukul 8.37 ptg · 
  • Nur Amalin Blaja la ilmu..sblom alim ulama',org2 soleh tiada..hidayah perlu dicari bukn tunggu
    pada 10hb Disember pukul 8.38 ptg ·  ·  1
  • NeNek Petani adam kamal... semakin.... x tahulaa nk ckp ape... ermmm, kamu ni ada masalah kefahaman...
    pada 10hb Disember pukul 8.39 ptg ·  ·  3
  • Muhammad Harith Alif Nanti Najib, Mahathir dan semua penentang hudud akan jawab depan Allah kat padang mahsyar. Harap berjaya wak pi sekali ulama yg sokong depa.
    pada 10hb Disember pukul 8.39 ptg melalui mudah alih ·  ·  2
  • Fasriana Hashim ‎"Imam Syafie pernah berkata: aku mampu berhujah dengan 10 orang yang berilmu tetapi aku pasti akan kalah berhujah dengan seorang yang jahil kerana orang yang jahil tidak pernah faham landasan ilmu".
    pada 10hb Disember pukul 8.40 ptg ·  ·  3
  • Nur Mardhatillah bilakah lagi...kita semua satu hati....bilakah lagi...keamanan kan di kecapi.. bilakah lagi...islam kan dijulang tinggi..bangunlah wahai umat, kita satu hati.
    pada 10hb Disember pukul 8.40 ptg ·  ·  2
  • Fasriana Hashim Jahil = Orang yang tidak pandai tapi memandai-mandai atau orang yang tidak tahu tapi buat-buat tahu.
    pada 10hb Disember pukul 8.42 ptg ·  ·  2
  • Fasriana Hashim jahil muqarrab = bodoh sombong dari segi bahse mudahnya... sekian, terima kasih..
    pada 10hb Disember pukul 8.42 ptg ·  ·  1
  • Adam Kamal mereka yang suka menyesat dan memanggil orang dengan panggilan sesat ini, adalah golongan yang memundurkan pemikiran umat Islam itu sendiri.. :)
    pada 10hb Disember pukul 8.44 ptg · 
  • Muhammad Harith Alif Puak UMNO mana mau dengar pasai hudud. Barapa ramai puak depa yg rompak wang negara, minum. Cari depa kena awai lagi. Tak pa akhirat kan ada nanti tau la lepas mati baru tau tuhan lagi bijak ka puak UMNO yg bijak guna undang 2 buatan manusia
    pada 10hb Disember pukul 8.46 ptg melalui mudah alih ·  ·  1
  • Adam Kamal macam manalah orang nak respect dengan orang Islam yang macam ini..lebih suka menggunakan perkataan kasar dan keji daripada perkataan yang baik dan mulia..jahil, sesat, bodoh..kesian.. :)

No comments:

Post a Comment