Wednesday, 14 December 2011

DEBAT HUDUD PAS YANG PANJANG part I 10

  • Mohd Terpuji hudud akan terkubur...angpa xpayah dok sembang lama2 la...buang masa je...
    pada 10hb Disember pukul 9.32 ptg ·  ·  1
  • Puteri Nur Islam okay! when do u expect, our country will have that "kind of environment"? 10 years or 50 years more? ;) beginila.. kamu tgk sendirila pemimpin kita.. SEMUA PAKAT KAYA RAYA.. 50 tahun dah macam tu.. kenapa masih ramai rakyat yang miskin? kamu tahu kenapa? SEBAB RASUAH! SEBAB GELAPKAN DUIT! kamu tau kenapa boleh jadi macam tu? SEBAB GUNAKAN UNDANG2 MANUSIA N TOLAK HUKUM HUDUD! jika dari dulu lagi guna hukum Allah, takkan beraninya mangkuk hayun <yg brkenaan> nak guna duit rakyat untuk kepentingan sendiri! jika kamu nk tunggu rakyat kaya raya baru nak jalankan hukum Allah, alamatnya sampai mati pun belum tentu lagi.. huhuhu.. ;D
    pada 10hb Disember pukul 9.32 ptg ·  ·  1
  • Bedraggled Leader topeng org warak..
    pada 10hb Disember pukul 9.34 ptg ·  ·  1
  • Nur Mardhatillah cukupkah sekadar menjadi penonton ?? atau pendokong???

    siapakah pembela agama Allah?? pastikan ianya adalah KITA!
    pada 10hb Disember pukul 9.34 ptg ·  ·  2
  • Mohd Terpuji kalau sekarang org kena bunuh kena penjara seumur hidup atau kena hukum gantung...tp dalam islam melalui hukuman qisas...keluarga mangsa akan dapat 100 ekor unta. kat malaysia ni keluarga mangsa kena berputih mata je la.
    pada 10hb Disember pukul 9.37 ptg ·  ·  2
  • Bedraggled Leader dapat hampa jer..
    pada 10hb Disember pukul 9.38 ptg ·  ·  1
  • Zamzuri Zam adam lek la.dont speking british, i think not many undrstan, speak malay can ar. Dont wory they no nating,just hear2 from intnet. Than fill so hapy to tel other.
    pada 10hb Disember pukul 9.38 ptg melalui mudah alih ·  ·  3
  • Mohd Terpuji kalau kantoi berzina hanya bayar dende je...gile tol...depa ni ingat bayar denda dosa abis mcm tu je ke...berat 66...
    pada 10hb Disember pukul 9.39 ptg ·  ·  1
  • Bedraggled Leader berat100 r boh
    pada 10hb Disember pukul 9.40 ptg · 
  • محمد حافظ https://www.facebook.com/notes/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8/hukum-memperolok-agama/305710306118097
    Allah Subhanahu wa Ta'ala berfirman dalam kitab-Nya :   "Orang-orang munafik it...Lihat seterusnya..
    pada 10hb Disember pukul 9.41 ptg ·  ·  4
  • Zafirah Nzz kalau aku jd adam kamal dh lama aku nangis..ko ni mmg penyabarlah..tabikk..
    pada 10hb Disember pukul 9.42 ptg · 
  • Muhammad Harith Alif Adam baik hang pi dakwah kat puak hang. Buat pa dok pekeras idea basi hang tu. Kalau tak tau diam cukup
    pada 10hb Disember pukul 9.44 ptg melalui mudah alih ·  ·  1
  • Bedraggled Leader penyabar?ooo..hairan bin ajaib..
    pada 10hb Disember pukul 9.44 ptg ·  ·  1
  • Akhi Asyraf Sabar itu separuh dari iman. Alhamdulillah. Bersabarlah dalam bersabar (:
    pada 10hb Disember pukul 9.44 ptg ·  ·  3
  • Zafirah Nzz aku sendiri pun susah nak bersabar..haiya..
    pada 10hb Disember pukul 9.45 ptg · 
  • Muhammad Harith Alif Tabik pa baik boh penyepak ja
    pada 10hb Disember pukul 9.46 ptg melalui mudah alih ·  ·  1
  • Zafirah Nzz tak baik kata macam itu..manusia biasa..
    pada 10hb Disember pukul 9.47 ptg ·  ·  1
  • Bedraggled Leader hohoh..aku xde tgk sorang pon setuju ngn AK..pelik la
    pada 10hb Disember pukul 9.47 ptg · 
  • Nur Mardhatillah cannot go betol

No comments:

Post a Comment