Wednesday, 14 December 2011

DEBAT HUDUD PAS YANG PANJANG 08

  • Abdul Rahman Wahab ooooh...maaf....bila ahli umno (islam) nak bersama ahli pas (islam) untuk laksanakan hudud...

    lebih ringkas lagi....BILA SEMUA ORANG ISLAM KAT MALAYSIA NI BAIK UMNO MAHUPUN PAS NAK MENERIMA DAN MELAKSANAKAN HUDUD?
    Isnin pada pukul 12.53 ptg · 
  • Nur Uwais Al Qarni Adam Kamal
    --betul kate kamu,tp dah kat kelantan je y sukerela nak buat dl,soo kite sokong jela..kalau katekan bukan pas la..cth umno o sape2 jela y nak laksana..lkite sokong la sbb dah die nak laksananakan..nak tunggu y lain entah bila,asik duk cte je banyak..
    Isnin pada pukul 12.54 ptg ·  ·  1
  • Adam Kamal kedua-dua parti ini mempunyai idealogi yang amat berbeza dan saya tak nafikan orang Islam sekarang sudah berpecah kepada tiga puak akibat atas nama idea politik untuk kebaikan semua kononnya..untuk melaksanakannya, janganlah kita mengharapkan sesebuah parti itu kerana mereka sudah berpecah belah, dalam parti itu sendiri sekali pun..apabila tibanya PRU ke-13, saudara dan seluruh umat Islam di Malaysia ini, undilah dengan bijaksana..pilihlah parti yang mengutamakan kemaslahatan rakyat secara umumnya dan paling kanan dalam menegakkan syiar Islam..renung-renungkan.. :)
    Isnin pada pukul 12.59 ptg ·  ·  2
  • Abdul Rahman Wahab saya berjuang untuk agama melalui pentas politik...
    politik hanyalah kenderaan saya untuk memartabatkan agama...
    saya pernah tak bersetuju dengan pendapat TG haji abd hadi dan saya juga pernah tak bersetuju dengan pendapat TG nik abd aziz...

    tapi dalam bab LEMBU...sepatutnya anda tanya pada shahrizat...eh silap...patut tanya pada ahli umno sendiri....
    sila bagitau saya...dalam umno,siapa yang berani bangkang kata2 presiden atau timbalan presiden?
    Isnin pada pukul 12.59 ptg ·  ·  3
  • Abdul Rahman Wahab ‎"pilihlah parti yang mengutamakan kemaslahatan rakyat secara umumnya dan paling kanan dalam menegakkan syiar Islam..renung-renungkan.. :)"

    ooohhh...kalau mengikut kata2 anda ni....saya katakan saya cenderung pada parti PAS....sebab saya dah pernah dalam umno...malah saya adalah bekas ahli pemuda umno....
    tapi saya tak nampak umno bersungguh nak perjuangkan syariat islam
    Isnin pada pukul 1.01 ptg ·  ·  1
  • Abdul Rahman Wahab kalau tanya nombor ahli pemuda umno saya...maaf saya kata saya dah lupa...tapi kalau nak tau jugak...boleh la pi jumpa ketua pemuda umno cawangan bukit rambai melaka (^_^)
    Isnin pada pukul 1.03 ptg · 
  • Nurul Hanies Syazwanie byaknya komen kt sini ....
    Isnin pada pukul 1.24 ptg ·  ·  1
  • Wan Martillo Jadi, perlukah kita menyokong AMNO?.. ^^
    Isnin pada pukul 9.09 ptg ·  ·  1
  • Adam Kamal bukan menyokong AMNO, bukan juga menyokong parti pembangkang, kita menyokong keadilan untuk semua..jika mana-mana parti itu paling kanan dalam menegakkan syiar Islam, sokonglah 'parti' itu.. :)
    Semalam pada pukul 12.43 ptg · 
  • Sampan Belian dah report kat jais blom?
    Semalam pada pukul 12.45 ptg · 
  • Dakwah At Bustanus Saadah jais bkn nk ambil peduli pon... kn mereka tu .. **** umno...

No comments:

Post a Comment